Termeni și condiții de utilizarea serviciilor si website-ului
WE FINANCE IFN SA
Declarația de confidențialitate
Octombrie 2025
Stimate client,
În desfășurarea activităţii sale, WE FINANCE IFN SA utilizează prezentul website si are obligaţia legală de a prelucra datele cu caracter personal ale clienţilor săi în scopul achiziţionării unui produs de creditare. În acest scop, vă rugăm să citiţi cu atenţie Termenii și Condiţiile de utilizare a website-ului nostru, dar și Politica de confidentialitate în baza careia vă vom prelucra datele cu caracter personal pe care ni le furnizati în vederea achiziţionării unui produs de creditare. Prelucram aceste date in baza consimtamantului dumneavoastra care poate fi dat selectiv, in functie de optiunea dumneavoastra. Cu toate acestea, lipsa consimţământului dumneavoastră pentru unele aspecte obligatorii în cursul procesului de acordare a unui produs de creditare WE FINANCE IFN SA, poate conduce la imposibilitatea continuării procesului de creditare, și astfel, de acordare a creditului solicitat.
Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această declarație de confidențialitate vă va informa cu privire la modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dvs. de confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Citiți cu atenție această declarație de confidențialitate înainte de a utiliza Serviciile noastre.
În această declarație de confidențialitate:
Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.
Site Web înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile.
1. Operatorul de date
WE FINANCE IFN SA este un operator de date, cu sediul social in Bucuresti, Sectorul 1, Strada Sevastopol, Nr 17C, camera nr 4, Scara B, Etaj P, AP 18, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J2018000059403, având Cod Unic de Inregistrare 38651006, operator de date cu caracter personal înregistrat în Registrul Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal (denumită în continuare " WE FINANCE IFN SA " în această declarație de confidențialitate). Entitățile juridice din cadrul grupului WE FINANCE IFN SA, sunt considerate de asemenea operatori de date pentru serviciile locale pe care ele le oferă. Detaliile noastre de contact se găsesc în secțiunea 14.
Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail dpo@credilink.ro
2. Datele colectate despre dumneavoastra
2.1 Informații despre interactiunea dumneavoastra cu website-ul credilink.ro
Acesti Termeni și Condiții reglementează raporturile dintre dumneavoastră și toate persoanele pe care le reprezentați, pe de-o parte si WE FINANCE IFN SA, pe de alta parte, cu privire la accesul și utilizarea site-ului web al WE FINANCE IFN SA și a întregului conținut, informații, produse și servicii disponibile pe sau prin intermediul site-ului web, accesibil la adresa www.credilink.ro (denumit in continuare “Site-ul web”).
De fiecare dată când utilizați Site-ul web, vă exprimați acceptul și acordul, precum și acceptarea și acordul din partea oricărei persoane pe care o reprezentați, fără limitare sau calificare, de a fi legată de acești Termeni și Condiții și declarați și garantați că aveți capacitatea legală de a accepta acești Termeni și Condiții în numele dumneavoastră și al oricărei persoane pe care o reprezentați. Dacă nu sunteți de acord cu fiecare prevedere a acestor Termeni și Condiții sau nu sunteți autorizat să acceptați acești Termeni și Condiții în numele persoanei pe care o reprezentați, nu puteți accesa sau utiliza Site-ul web.
Termenii de utilizare sunt aplicabili din momentul în care Utilizatorul accesează pentru prima dată acest website, aplicabile inclusiv pentru tot procesul de analiză de credit, încheierea contractului de credit, desfășurarea contractului de credit, încetarea acestuia și inclusiv după acest moment în anumite aspecte reglementate de prezentul document.
Toate drepturile asupra textelor incluse în paginile acestui Site web, inclusiv dreptul de proprietate intelectuală, sunt deţinute şi/sau administrate de către WE FINANCE IFN SA care poate sa modifice sau sa completeze acesti termini si Conditii, la discretia sa, fără nicio notificare prealabilă sau răspundere față de dumneavoastră sau orice altă persoană, prin publicarea Termenilor şi Condițiilor revizuite pe Site-ul web.
Prin utilizarea Site-ului web revizuit, va exprimati acceptarea și acordul dvs., precum și a tuturor persoanelor pe care le reprezentați, de a fi obligate de Termenii şi Condițiile revizuite, declarând și garantând că ați avut capacitatea legală de a accepta Termenii şi Condițiile revizuite în numele dumneavoastră și al tuturor persoanelor pe care le reprezentați.
Site-ul web vă este pus la dispoziție numai în scopuri necomerciale sau pentru uz personal, în scop informativ, în conformitate cu prevederile legale si poate fi utilizat numai cu respectarea acestor Termeni şi Condiții și sub rezerva tuturor legilor aplicabile. Utilizarea Site-ului web în orice alt scop sau în orice alt mod este strict interzisă.
Datele inregistrate de serverul nostru de site web sunt cele referitoare la adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dumneavoastra, cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, data și ora solicitării, sursa accesului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a referit la site-ul nostru), și versiunea browser-ului și sistemului de operare.
Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT
Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, prevenirea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Utilizarea informațiilor din istoricul serverului web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web.
Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și sistemul de operare și browser-ul utilizat.
Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.
2.2 Înregistrarea și alte informații despre cont
Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:
În timpul procesului de contractare a Serviciilor noastre vom colecta următoarele date personale:
Pentru identificarea dumneavoastră la distanță, fotografiile și înregistrările video sunt procesate de către Qoobis Romania si Lendrise, furnizor de servicii de verificare a identității persoanei la distanță, prin mijloace video, acreditat de către Autoritatea pentru Digitalizarea României (lista furnizorilor acreditați o regăsiți la Identificare la distanță prin mijloace video - Autoritatea Pentru Digitalizarea Romaniei), conform Normei din 2021 privind reglementarea, recunoașterea, aprobarea sau acceptarea procedurii de identificare a persoanei la distanță utilizând mijloace video. Utilizarea acestui sistem are în vedere respectarea prevederilor Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului privind identificarea clienților și verificarea identității acestora.
2.3 Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați
Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în vederea contractării serviciilor noastre în conformitate cu această secțiune.
Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).
Informațiile despre mesajul dvs., cum ar fi adresa de e-mail și eventual și conținutul mesajului, sunt prelucrate și de către furnizorii de servicii web, in virtutea condițiilor externe de utilizare a serviciilor de mesagerie prin e-mail.
Telefon
Când ne contactați prin telefon și / sau SMS, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației. Menționăm că pentru îmbunătățirea Serviciilor noastre înregistrăm integral apelurile telefonice.
Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data, ora și durata apelului dvs. sunt prelucrate și de către furnizorii de servicii telefonice, in virtutea condițiilor de utilizare a serviciilor de telefonie si mesagerie.
Când ne contactați prin intermediul aplicației WhatsApp, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi. Menționăm că pentru îmbunătățirea Serviciilor noastre realizăm salvarea periodică a bazei de date WhatsApp.
Informațiile despre mesajul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora mesajelor dvs. sunt prelucrate și de către furnizorii de servicii web. Conținutul mesajelor este criptat, în conformitate cu condițiile generale de utilizare ale aplicației WhatsApp.
Pentru toate cele trei canale de comunicare menționate mai sus:
Temeiul legal pentru prelucrare in cazul operațiunilor de administrare a sistemului informatic și a sistemelor de comunicare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim in cazul operațiunilor de administrare a sistemului informatic și a sistemelor de comunicare: asigurarea bunei funcționari și mentenanțe a sistemului informatic și a sistemelor de comunicare; asigurarea trasabilității datelor și informațiilor;
Temeiul legal pentru prelucrare in cazul operațiunilor de deschidere, administrare sau închidere contract de creditare: contractul între părți, care include și demararea procesului de angajare într-un contract la cererea dvs. și operațiunile de administrare a relației contractuale (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Serviciul de debitare directă
Dacă optați pentru debitarea automata a cardului bancar, furnizorul de servicii de procesare plăți colectează, utilizează și procesează informațiile dvs. cu privire la cardul bancar în conformitate cu politicile lui de confidențialitate.
Temeiul legal pentru prelucrare: contractul intre părți, care include și operațiunile necesare pentru executarea și administrarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
2.4 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre
Când interacționați cu website-ul WE FINANCE IFN SA sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dvs.:
Informații dispozitiv
Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dvs.
Date despre Client și Autentificare
Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (date de înregistrare, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browserului dvs.
Date de tip Clickstream
Colectăm informații despre activitatea dvs. pe website-ul nostru, care includ paginile de internet din care ați accesat, data și ora fiecărei vizite, bannerele publicitare sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dvs. cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dvs. și ordinea în care vizitați conținutul website-ului.
Cookies
Folosim cookie-uri pentru a-ți asigura o navigare plăcută și eficientă în cadrul website-ului. Folosirea acestui website implică acordul tău pentru aceasta.
Ce sunt cookie-urile?
Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk și apoi stocate acolo. Acestea pot fi utilizate cu scopuri diferite, cum ar fi: personalizarea site-ului web in functie de nevoile unui anumit utilizator, ajutarea unui utilizator să navigheze pe site-ul web, îmbunătățirea calitatii site-ului web pentru utilizator sau stocarea preferințelor utilizatorului și informațiilor de conectare.
În mod automat site-ul nostru stochează informații de tip cookie. Un “cookie” înregistrează informaţii relative la navigarea dumneavoastră pe site (pagini vizitate, data şi ora de vizitare). Aceste informații sunt colectate doar în scopul îmbunătățirii serviciilor pe care vi le oferim. Fiecare browser acceptă implicit “cookies”. Dacă nu doriți să acceptați utilizarea de Cookie-uri, puteți să schimbați configurația browserului Dvs. să nu accepte Cookie-uri.
Când vizitaţi site-urile și serviciile WE FINANCE IFN SA, putem colecta informaţii despre software-ul şi tehnologia pe care o utilizaţi. De exemplu, atunci când vizitaţi unul dintre site-urile noastre, vom păstra adresa dvs. de IP, în scopul de a şti unde să trimitem informaţiile pe care le-aţi solicitat. Adresa dvs. de IP este adesea asociată cu locaţia dumneavostră fizică, cu furnizorul dvs. de Internet, locul de muncă, școala, etc. Următoarele informaţii sunt stocate atunci când vizitaţi site-urile noastre: Adresele IP, tipul sistemului de operare, timpul şi durata vizitei dvs., paginile pe care le-ați vizualizat și tipul dvs de browser.
În nici un caz nu asociem informaţiile pe care le păstrăm cu alte informaţii, care pot duce la aflarea identităţii dumneavoastră. Am putea analiza informaţiile de pe serverele noastre pentru a îmbunătăţi site-urile şi pentru a personaliza fiecare dintre ele conform cu necesitățile utilizatorilor noştri. Când vizitaţi unul dintre site-urile noastre sau când folosiți unul din serviciile noastre, putem plasa un fişier text, de asemenea, cunoscut sub denumirea de cookie în directorul browser-ului dvs., pe hard-drive-ul computerului dvs. Cookies sunt informaţii pe care site-ul le trimite computer-ului dvs. atunci când vizualizaţi site-ul. Această informaţie permite site-ului să-şi amintească informaţii importante cu privire la preferinţele dumneavoastră şi să vă îmbunătăţească experienţa pe site.
Putem folosi, de asemenea, cookies pentru a contoriza numărul total de vizite pe un anumit serviciu sau site. Putem folosi aceste informaţii în formă sintetizată pentru a afla ce le place utilizatorilor noştri şi cum să ne facem site-urile mai bune şi mai convenabile pentru dvs. Puteţi alege să fiți notificat de fiecare dată când un site trimite un cookie către calculatorul dumneavoastră sau puteţi alege să dezactivaţi toate cookies. Puteţi face acest lucru, în setările browser-ului dumneavoastră. Fiecare browser este diferit, trebuie să căutați în meniul AJUTOR al browser-ului pentru a găsi modalitatea corespunzătoare de modificare a acestor setări. Dacă dezactivați complet cookies, nu veți avea acces la multe caracteristici, care fac șederea dvs. eficientă pe site-urile noastre. Unele servicii este posibil să nu funcționeze corespunzător.
Site-urile noastre şi unele din serviciile noastre pot utiliza, de asemenea, fragmente de cod, cunoscute sub numele de "web beacons" sau "fișiere GIF transparente" pentru a colecta date sintetizate, precum numărul de vizualizări ale paginii, numărul de oferte promoţionale vizualizate, etc".
Cookie-uri esențiale și neesențiale
Cookie-urile pot fi clasificate drept "esențiale" sau "neesențiale".
Cookie-urile esențiale: prezintă una dintre următoarele două caracteristici:
Cookie-uri neesențiale: Acestea nu se încadrează în definiția cookie-urilor esențiale deoarece nu sunt strict necesare pentru functionarea unui site sau a serviciilor oferite pe acesta, precum cookie-urile utilizate pentru analizarea comportamentul pe un site web (cookie-uri „analitice”) sau cookie-urile utilizate pentru afișarea de reclame.
Cookie-uri de sesiune si persistente
Cookie-urile pot fi de două tipuri: „de sesiune” și „persistente”, în funcție de perioada de stocare după plasarea lor în browserul dvs.
Cookie-urile de sesiune: rămân pe dipozitiv atâta timp cât navigatorul web este deschis. Acestea expiră când navigatorul web este inchis. Cookie-urile persistente: expiră la un punct fix în timp sau dacă sunt șterse manual din navigatorul web.
Cookie-urile noastre sau ale părților terțe
Cookie-urile pot fi clasificate în două grupuri: cele care aparțin site-ului vizitat sau cele care aparțin părților terțe.
Cookie-urile care aparțin site-ului nostru (primare): sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domeniul site-ului nostru. Cookie-urile care aparțin terților: sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domenii ale unor site-uri care aparțin unor părți terțe.
Informații adiționale se găsesc prin accesarea următorului site web www.allaboutcookies.org
Cookie-urile pe care le folosim sunt:
Cookie-urile pe care le folosim:
Fiecare categorie de cookie-uri pe care o folosim este explicată și este indicată perioada pe durata căreia stocăm datele astfel colectate. Prin exercitarea opțiunii de activare pentru fiecare categorie de cookie-uri în parte ne dai permisiunea de a colecta și stoca aceste date. Poți reveni oricând pentru a-ți schimba opțiunea de a activa sau dezactiva una sau mai multe din categoriile de cookie-uri.
Fundamentul juridic pentru prelucrare: prelucrarea informațiilor despre utilizatori conținute în sau obținute prin intermediul cookie-urilor esențiale se realizează în interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR) cu caracter personal).
Interesele legitime: asigurarea funcționării corecte a site-ului și serviciilor online solicitate.
3. Scopul prelucrarii datelor dumneavoastra personale
Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. personale în următoarele situații:
Scopul colectarii datelor:
4. Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.
Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.
Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea [și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru]. Acestea includ următoarele:
Localizarea furnizorilor a fost indicată mai sus în acest document.
Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare servicii de la noi.
Nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.
4.1 Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe
Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.
Furnizori de servicii terțe
Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud precum Amazon Web Services și Microsoft Azure. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/.
Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau în afara zonei "SEE".
Efectuăm controale asupra furnizorilor de servicii terțe și le solicităm să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și să le permită doar să vă proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.
Furnizori de publicitate și de analiză
Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dvs. neidentificabile furnizorilor de analiză si publicitate precum Google Analytics, Google Ads sau Facebook Ads care ne ajută să analizăm si sa optimizam modul în care oamenii utilizează website-ul/Serviciile noastre. Împărtășim informațiile dvs. cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html).
Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Partajam informațiile dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ contabili si consultanți externi.
Contabili
Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale. De exemplu, împărțim facturile pe care le emitem și le primim de la contabilii noștri în scopul completării declarațiilor fiscale și a conturilor noastre la sfârșitul anului.
Consultanti
Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi contabili, consultanți financiari, avocați și profesioniști în relații publice. Vom partaja informațiile dvs. cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți să ne ofere consultanța relevantă.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.
Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de solicitare am partajat informațiile cu astfel de terțe părți.
4.2 Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale
Indicarea unor posibile acte infractionale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă
Dacă suspectăm că a avut loc un comportament infractional sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.
În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).
În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale
Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem pe temei penal sau delictual).
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.
În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică
Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.
Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale
Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.
4.3 Transferuri internaționale
De fiecare dată când vă transferăm datele dvs. personale din SEE, asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:
5. Stocarea datelor si durata stocarii acestora
Datele pe care le colectăm despre dvs. vor fi stocate și procesate atât în interiorul, cât și în afara SEE, în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori. De exemplu - pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.
Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.
Perioade de retentie
Informații privind Serviciile solicitate: atunci când plasați o comandă pentru Servicii, păstrăm aceste informații timp de zece ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.
Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare
În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:
6. Masuri tehnice si organizatorice de securizare a informațiilor dvs.
Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
Transmiterea de informații către noi prin e-mail
Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.
Vă recomandăm să nu folosiţi un PC aflat la dispoziţia publicului (de exemplu într-un internet cafe, bibliotecă sau universitate) pentru a vă accesa conturile deschise pe acest website sau, după caz, conturile bancare, întrucât siguranţa acestuia este mai dificil de verificat / controlat.
Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.
7. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.
Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate
În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.
Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.
În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.
Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.
Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.
8. Confidențialitatea minorilor
Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani, astfel ca nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani.
Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa relatii.clienti@credilink.ro.
9. Copyright
WE FINANCE IFN SA deține drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum și întreg conținutul site-ului http://credilink.ro precum și a oricăror materiale de prezentare tipărite sau transmise electronic. Acestea sunt protejate de legislația drepturilor de autor în vigoare. Este interzisă în mod expres copierea, modificarea, afișarea, transmiterea, publicarea, în orice formă a conținutului și graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind conținutul și forma site-ului WE FINANCE IFN SA, sub sancțiunile prevăzute de lege. "Credilink."® este mărca înregistrata ale WE FINANCE IFN SA
10. Referințe de pagini de internet ale terților
Website-ul nostru poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili pentru aceste politici. Când părăsiți Site-web-ul nostru, vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.
11. Beneficiarul real
In situatia in care solicitati/contractati un imprumut din partea WE FINANCE IFN SA in conformitate cu dispozițiile Legii nr. 129/2019 și ale Regulamentului Băncii Națională a României nr. 2/2019, înțelegeți ca acordare aimprumutului este condiționată de calitatea dumneavoastră de beneficiar real al sumei obținute prin împrumutul acordat de catre WE FINANCE IFN SA si intelegeti să declarați pe proprie răspundere faptul că sunteți beneficiarul real al sumelor de bani pe care le solicitați cu titlu de împrumut de WE FINANCE IFN SA De asemenea, vă obligați să comunicați de îndată către WE FINANCE IFN SA orice modificare apărută cu privire la cele declarate.
In intelesul legii Beneficiar real reprezinta orice persoană fizică ce deține sau controlează în cele din urmă clientul și/sau persoana fizică în numele ori în interesul căruia/căreia se realizează, direct sau indirect, o tranzacție, o operațiune sau o activitate.
Noțiunea de beneficiar real include cel puțin:
a) în cazul societăților supuse înregistrării în registrul comerțului și entităților corporative străine:
1. persoana fizică sau persoanele fizice care dețin sau controlează în ultimă instanță societatea supusă înregistrării în registrul comerțului prin exercitarea directă sau indirectă a dreptului de proprietate asupra unui procent suficient din numărul de acțiuni ori din drepturile de vot ori prin participația în capitalurile proprii ale societății respective, inclusiv prin deținerea de acțiuni la purtător, sau prin exercitarea controlului prin alte mijloace, alta decât o societate cotată pe o piață reglementată care face obiectul cerințelor de divulgare a informațiilor în conformitate cu dreptul Uniunii Europene sau cu standarde internaționale echivalente care asigură transparența corespunzătoare a informațiilor privind exercitarea dreptului de proprietate. Deținerea a 25% plus unu acțiuni sau participare în capital al unei societăți într-un procent de peste 25% de către o persoană fizică este un indiciu al exercitării directe a dreptului de proprietate. Deținerea a 25% plus unu acțiuni sau participarea în capital al unei societăți într-un procent de peste 25% de către o entitate corporativă străină, care se află sub controlul unei persoane fizice, sau de către mai multe entități corporative străine, care se află sub controlul aceleiași persoane fizice, este un indiciu al exercitării indirecte a dreptului de proprietate;
2. în cazul în care, după depunerea tuturor diligențelor și cu condiția să nu existe motive de suspiciune, nu se identifică nicio persoană în conformitate cu pct. 1 sau în cazul în care există orice îndoială că persoana identificată este beneficiarul real, persoana fizică care ocupă o funcție de conducere de rang superior, și anume: administratorul/administratorii, membrii consiliului de administrație/supraveghere, directori cu competențe delegate de la administratorul/consiliul de administrație, membrii directoratului. Entitățile raportoare țin evidența măsurilor luate în vederea identificării beneficiarilor reali în conformitate cu pct. 1 și cu prezentul punct, precum și a dificultăților întâmpinate în procesul de verificare a identității beneficiarului real;
b) în cazul fiduciilor sau construcțiilor juridice similare - toate persoanele următoare:
1. constituitorul/constituitorii, precum și persoanele desemnate să îi/le reprezinte interesele în condițiile legii;
2. fiduciarul/fiduciarii;
3. beneficiarul/beneficiarii sau, în cazul în care identitatea acestuia/acestora nu este identificată, categoria de persoane în al căror interes principal se constituie sau funcționează fiducia sau construcția juridică similară;
4. oricare altă persoană fizică ce exercită controlul în ultimă instanță asupra fiduciei sau a construcției juridice similare din dreptul străin prin exercitarea directă sau indirectă a dreptului de proprietate sau prin alte mijloace;
c) în cazul persoanelor juridice fără scop lucrativ:
1. asociații sau fondatorii;
2. membrii în consiliul director;
3. persoanele cu funcții executive împuternicite de consiliul director să exercite atribuții ale acestuia;
4. în cazul asociațiilor, categoria de persoane fizice ori, după caz, persoanele fizice în al căror interes principal acestea au fost constituite, respectiv, în cazul fundațiilor, categoria de persoane fizice în al căror interes principal acestea au fost constituite;
5. oricare altă persoană fizică ce exercită controlul în ultimă instanță, prin orice mijloace, asupra persoanei juridice fără scop lucrativ;
d) în cazul persoanelor juridice, altele decât cele prevăzute la lit. a)-c), și al entităților care administrează și distribuie fonduri:
1. persoana fizică beneficiară a cel puțin 25% din bunurile, respectiv părțile sociale sau acțiunile unei persoane juridice sau ale unei entități fără personalitate juridică, în cazul în care viitorii beneficiari au fost deja identificați;
2. grupul de persoane în al căror interes principal se constituie ori funcționează o persoană juridică sau entitate fără personalitate juridică, în cazul în care persoanele fizice care beneficiază de persoana juridică sau de entitatea juridică nu au fost încă identificate;
3. persoana sau persoanele fizice care exercită controlul asupra a cel puțin 25% din bunurile unei persoane juridice sau entități fără personalitate juridică, inclusiv prin exercitarea puterii de a numi sau de a revoca majoritatea membrilor organelor de administrație, conducere sau supraveghere a respectivei entități;
4. persoana sau persoanele fizice ce asigură conducerea persoanei juridice, în cazul în care, după depunerea tuturor diligențelor și cu condiția să nu existe motive de suspiciune, nu se identifică nicio persoană fizică în conformitate cu pct. 1-3 ori în cazul în care există orice îndoială că persoana identificată este beneficiarul real, caz în care entitatea raportoare este obligată să păstreze și evidența măsurilor aplicate în scopul identificării beneficiarului real în conformitate cu pct. 1-3 și prezentul punct.
12. Pesoane expuse public
In calitate de solicitant/imprumutat, declarati pe proprie răspundere și confirmați prin agrearea prezentului document faptul că nu sunteți o persoană expusă public, un membru de familie al unei asemenea persoane) sau o persoană cunoscută public ca asociată cu o astfel de persoană.
În sensul Legii nr. 129/2019, prin funcții publice importante se înțeleg:
a) șefi de stat, șefi de guvern, miniștri și miniștri adjuncți sau secretari de stat;
b) membri ai Parlamentului sau ai unor organe legislative centrale similare;
c) membri ai organelor de conducere ale partidelor politice;
d) membri ai curților supreme, ai curților constituționale sau ai altor instanțe judecătorești de nivel înalt ale căror hotărâri nu pot fi atacate decât prin căi extraordinare de atac;
e) membri ai organelor de conducere din cadrul curților de conturi sau membrii organelor de conducere din cadrul consiliilor băncilor centrale;
f) ambasadori, însărcinați cu afaceri și ofițeri superiori în forțele armate;
g) membrii consiliilor de administrație și ai consiliilor de supraveghere și persoanele care dețin funcții de conducere ale regiilor autonome, ale societăților cu capital majoritar de stat și ale companiilor naționale;
h) directori, directori adjuncți și membri ai consiliului de administrație sau membrii organelor de conducere din cadrul unei organizații internaționale.
2) Membri ai familiei persoanei expuse public sunt, în sensul prezentei legi:
a) soțul persoanei expuse public sau concubinul acesteia/persoana cu care aceasta se află în relații asemănătoare acelora dintre soți;
b) copiii și soții ori concubinii acestora, persoanele cu care copiii se află în relații asemănătoare acelora dintre soți;
c) părinții.
3) Persoanele cunoscute ca asociați apropiați ai persoanelor expuse public sunt:
a) persoanele fizice cunoscute ca fiind beneficiarii reali ai unei persoane juridice, ai unei entități fără personalitate juridică ori ai unei construcții juridice similare acestora împreună cu oricare dintre persoanele prevăzute la pct. 1 sau ca având orice altă relație de afaceri strânsă cu o astfel de persoană;
b) persoanele fizice care sunt singurii beneficiari reali ai unei persoane juridice, ai unei entități fără personalitate juridică ori ai unei construcții juridice similare acestora, cunoscute ca fiind înființate în beneficiul de facto al uneia dintre persoanele prevăzute la pct. 1.
În calitate de împrumutat/solicitant vă obligați să comunicați de îndată către WE FINANCE IFN SA orice modificare apărută cu privire la cele declarate de dumneavoastră mai sus.
13. Detalii de contact
Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările contului dvs. sau să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor folosind [Formularul de Contact] sau prin email la adresa dpo@credilink.ro. De asemenea, puteți contacta Controlorul de date pentru serviciile locale:
Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor
Președinte: D-na Ancuţa Gianina Opre
Adresă: B-dul Magheru 28-30, Sector 1, BUCUREŞTI
Date de contact: Tel. +40 21 252 5599, Fax +40 21 252 5757, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, Website: www.dataprotection.ro
Persoana de contact: D-na Ancuţa Gianina OPRE, Președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Datelor
Persoana de contact alternativ: D-na Alina SAVOIU, Șef al Departamentului Juridic și de Comunicare
Pentru problemele locale cu privire la protecția datelor, autoritatea locală poate fi contactată în limba română.
14. Clauze finale
Acordul exprimat în privința prezentului document Termeni și condiții prin bifarea căsuței în care vi se solicită explicit exprimarea acestui acord, va fi considerat aplicabil iar documentul Termeni și Condiții va fi pe deplin aplicabil și oricăror cereri de credit și contracte de credit viitoare încheiate cu WE FINANCE IFN SA În măsura în care nu doriți acest lucru, vă rugăm să ne transmiteți un email în această privința la adresa relatiiclienti@credilink.ro
Utilizarea acestui site nu garantează obținerea unui împrumut. Orice cerere de împrumut primită prin intermediul acestui site va fi supusă unui proces de aprobare. Sunt de acord cu faptul că WE FINANCE IFN SA poate refuza cererea mea de credit fără a-mi explica motivul refuzului. Nerespectarea termenilor contractuali, frauda sau orice comportament care aduce prejudicii WE FINANCE IFN SA pot duce la suspendarea accesului tău la serviciile oferite de acest site.
Aceşti termeni de utilizare sunt guvernaţi de legile române şi vor fi interpretaţi în conformitate cu legislaţia română. Dacă vreuna din clauzele prezentate mai sus este considerată ilegală, nulă sau în contradicţie cu cadrul legislativ, atunci aceasta va fi revizuită separat, astfel încât să nu afecteze validitatea şi aplicabilitatea celorlalte clauze.